Hursomhelst.

Vardagen är väl alldeles för underbar för att inte glömmas bort?

tisdag 13 november 2012

Äntligen Lulu!

Tisdag och Äntligen hemma. Check.
Äntligen har Lulu antagit utmaningen att forma miljön utefter kundens önskemål och ta da. 
Rustikt som bara den, Och inte Lulu-bazar-mellanöstern-känsla. Härligt!
Och med tanke på de antal vagnar de lär ha bogserat ut från det stora varuhuset så hade vi nog kunnat adderat x antal nyhetstaggar i det rummet.
Men det är ursköna nyhetstillskott och furun är verkligen på väg tillbaka. Sugen?
Historien kring Y-kudden får mig nästan att köpa den bums. 
Y [why] 
Försök att se Y-formen mer som vägvalen man gör i livet, vilken väg man än tar så för det en på andra utmaningar och äventyr. En kudde för mig helt enkelt.

3 kommentarer:

  1. Jag fattar inget. Men jag är inte så smart heller. Men fin bild, verkligen jättehärlig! Fin du gjort sidan också nu! Jag brukar tänka "intenting är omöjligt; det omöjliga tar bara lite längre tid" så vi är nog rätt lika. Igen. :) Puss o kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad fatta du inte, brukar du kolla på Äntligen Hemma på tv då? :) Lulu är rätt glad i sin egen stil och allt hon gör liknar varandra. Förutom idag, när rummet nästan bara hade IKEA grejer. Det du!;) Puss&kram

      Radera
    2. Jag vet vem hon är (idomin på trutläppar) men jobbar alltid tisdag kväll så ser det aldrig nuförtiden... Det var egentligen det mesta jag inte förstår ;) förstår bättre nu iaf, hon brukar göra himla färgglatt! Nu ska jag hoppa i säng. puss

      Radera